tirsdag 5. januar 2010

Nyåret

Her er middagen inntatt, storesøster og papsen dratt på svømming og jeg sitter og smugtitter på verdens søsteste 3-åring som sitter og snakker med legoklossene mens hun bygger. Vi skal straks ut i den vakre vinterkvelden for å gå på årets første sangsamling, men foreløpig fyrer vi i ovnen og synes ikke hverdagen er så aller verst. Jeg har dessuten hatt fri i dag så jeg kunne starte dagen under dyna med Harry Hole-maratonen jeg har gitt meg i kast med. Jeg startet riktignok litt i feil ende med siste utgivelse, Panserhjerte som jeg leste i juleferien og er nå i ferd med å lese ut den første boka i serien. Det rare er at jeg aldri fikk helt sansen for Mr Hole, men det er kanskje noe annet som fenger som gjør at jeg vil pløye meg gjennom hele serien (Enten det eller så lider jeg rett og slett av en innmari til tvangnevrose...)

Ingen kommentarer: