tirsdag 9. mars 2010

Dagens kunnskap

I dag har jeg lært at det er noe som heter "husmorhappy" og "fasadeblogging" og at det kan være litt knotete å ha maskeringstape på smårutete vinduer. Jeg tror jeg ville gjort meg dårlig på fasadeblogging. Huset mitt er rett og slett lite seervennlig, vi som bor her har sjelden matchende klær, middagsmaten består stort sett av halvfabrikata og kakene mine har en lei tendens til ikke å heve seg til perfekt størrelse. Nå nærmer det seg riktignok tiden for hussalg, og til den tid bør huset være i en såpass anstendig forfatning at det faktisk kan framvises både på finn.no og for et levende publikum, og av den grunn gjør Siri seg nå om dagen erfaringer innenfor maskeringens kunst.

Her har jeg forresten forsøkt meg på type fasadebloggbilde, og var ganske så husmorhappy med resultatet den dagen.



Ingen kommentarer: