lørdag 28. august 2010

"Ikke la livet hindre deg i å leve..."

Det var visdomsordene jeg lærte av kveldens latterboksunderholdning på NRK 1. Og jeg kjenner at jeg føler meg noe truffet. I hvertfall nå om dagen. Vi styrer fælt for å få livet slik som vi vil ha det på sikt, mens livet faktisk er her her og nå. Vi har lagt bak oss en uke med skolestart for både storesøster og senioren, sistnevnte skal forøvrig jobbe fulltid ved siden av og mor har begynt i full jobb i turnus. Spennende tider, men også en smule krevende - i hvertfall for oss voksne. Uansett - nå er det lørdagskveld og frihelg, barn er lagt, stearinlysene tent og jeg drikker te og spiser gullruter. (Ikke gulrøtter nei!) Jeg synes faktisk ikke vi har det så aller verst!

1 kommentar:

ETT ÅR PÅ HYTTA sa...

Her festet vi oss ved de samme ordene gitt, og jeg innser fullt ut at jeg ikke alltid har vært like flink med det der...
Men jeg jobber optimistisk med saken og mener faktisk at jeg har blitt litt klokere med årene!