onsdag 21. oktober 2009

Det er onsdag og man har bakt en kake

Kanskje ikke så imponerende i seg selv, men tatt i betraktning av at det er nr to denne uka er i det minste jeg litt imponert. Årsaken til denne bakeeuntusiasmen er at jeg har blitt innehaver av verdens beste gulrotkakeoppskrift og når vi i tillegg har fått en masse sjøldyrka gulrøtter fra foreldrenes åker sier det seg nesten selv.

Ellers har vi hatt en nydelig solnedgang her i kveld, ikke så lett å fange med kamera, men jeg har gjort et litt tafatt forsøk. Fordelen med nattevakter er for tiden at man sykler hjem i soloppgangen og våkner til sola går ned. Vakkert er det i hvertfall.

3 kommentarer:

Nanne sa...

Fantastiske fargekombinasjoner i det bildet! Å bake kake er forøvrig ingen liten bragd, det - jeg føler meg også veldig flink og snill når jeg har tatt meg tid til det:)

ingri sa...

Nam nam, også SÅ sunt med de hjemmedyrkede da!

Siri sa...

;)