tirsdag 15. juni 2010

Hey hey!

Jeg er den lykkelige vinner av en AWARD! Jeg vet ikke helt hva det innebærer men er veldig nøgd med å bli nevnt av Trine på denne bloggen. Og ja, når jeg ser nærmere etter er det bloggen min som har fått den og ikke jeg.

Sånn som jeg forstår det skal jeg fortelle 7 ting om meg selv og gi Awarden videre til 7 andre bloggere som skal gjøre det samme. Jeg kan dessverre bare videresende til det beskjedne antall av fire, men her er de:
Tussemor, Ane, Ellen Sist, men ikke minst - verdens beste kris, som sansynligvis har verdens kjedeligste blogg...

Nå er saken den at jeg forsåvidt har et lignende blogginnlegg her, men siden jeg er verdens midtpunkt kan jeg alltids dele enda mer av mitt interessante vesen her:

* Jeg tror nesten jeg elsker Cold Case som går på TVN på torsdager, det til tross for at TVN egentlig er en drittkanal
* I godt selskap og i sene nattetimer hender det at jeg blir 14 år.
* Jeg er over middels begeistret for rislapper og wienerbrød, noe som får meg til å føle meg litt i utakt med min egen generasjon
* En gang skal jeg kjøre med hundeslede over Finmarkvidda
* Jeg er plagsomt ofte ambivalent
* Jeg synes syriner er noe av det vakreste på jord
* Jeg tror på spøkelser

Og her er awarden:

2 kommentarer:

Ellen's sa...

Hei!
Betyr dette at du har gitt meg en award?! Så moro! :0))

Siri sa...

;)