torsdag 17. juni 2010

Kultursommer, festivalsommer, konsertsommer, jobbesommer...

Jeg er litt nekete. I hvertfall synes jeg det var svært nekete å skaffe meg sommerjobb 25 mil unna når jeg kunne jobbet hist og pist i nærleiken og spart meg for enda mer pendling. Vi har liksom hatt nok pendling for resten av livet synes jeg. Oppturen med det hele er at jeg skal jobbe natt og dermed kommer til å ha mye fri innimellom, og takk til høye makter eller til det mennesket som har satt opp turnusen min har jeg fri akkurat når det skjer viktige ting.
Viktige ting er for eksempel Pstereo og Olavsfestdagene. Men det aller viktigste (som forøvrig finner sted under Olavsfestdagene) er denne konserten:

"Hyllest til Gustav Lorentzen

En hyllest til en av landets fremste artister

Olavsfestdagene ønsker å samle artister og publikum til en konserthyllest for Gustav Lorentsen. Han var en allsidig musiker som har satt spor etter seg både med sin musikk og som medmenneske.

Hans kreativitet og unike evne til å bruke det lekne elementet i sin formidling gjorde at han traff et stort publikum.

Artister presenteres senere"
.

*glede seg*

Ingen kommentarer: