onsdag 25. november 2009

20 uvesentlige fakta

1. Jeg drømmer om å reise i en tidsmaskin
2. Jeg skulle gjerne hatt et hus ved sjøen
3. I skapet har jeg nystrøket sengetøy med tellekanter
4. Pippi Langstrømpe er det nærmeste jeg kommer et stilikon
5. Jeg liker gammelt stash
6. Og stillhet
7. Som student tjente jeg penger på å hekle luer på bestilling
8. Jeg får hetetokter av dype kjellere
9. Men det hadde ikke gjort noe med en velvet kjeller med svømmebasseng og levende lys
10. Jeg syns hårete planter er en uting
11. Jeg har alltid bodd i gamle hus
12. Jeg kan koke suppe på spiker. I hvertfall nesten
13. Jeg elsker kanel
14. Jeg sover ti timer hver natt
15. Jeg lurer på om jeg skal lese føljetongen "Sønnavind"
16. Jeg tror på engler, men ikke Märtha sine
17. Jeg er hjemsøkt av pingviner
18. Jeg har fobi mot hullete sokker
19. Til jul ønsker jeg meg badekar med løveføtter
20. Dessuten liker jeg at det regner

2 kommentarer:

GundaM sa...

Hei der, nydelig heading du har her inne!!! Tenk å bodd ved vannskorpa der da;)

Ser du har vært i Containergirlbloggen min og ja, badekaret står der enda. Kjempetungt og tenkte ta en tusenlapp for det.

Siri sa...

Hei, ja er det ikke vakkert?! Det beste er at jeg har fri tilgang til en søt liten stue omlag en meter fra dette vannet :)

Og om noen ble nysgjerrrig på badekaret anbefaler jeg å ta en titt på http://containergirl.blogspot.com/2009/11/badekar-med-lveftter.html der er det fantastisk mye fint for den som liker gammelt stash! Har veldig lyst på et sånt badekar, Gunda, men skulle helst hatt det neste sommer... :(