onsdag 24. november 2010

Blogginnlegg 251

Ja, ikke visste jeg at jeg, det vil si at bloggen min har hatt et aldri så lite jubileum, men nå har det altså passert så jeg får heller utstøte en liten fanfare over 251 innlegg, og noen få trofaste lesere, og en og annen som ramler innom i det de søker på "nisseverksted" eller "gammeltante" eller "nytt kjøkken". Her går livet sin vante gang, svigerforeldrene mine er på besøk langveis fra og fyller huset med besteforeldrero, fyr i ovnen og ordnede forhold. Det rusler mot jul, kuldegradene er mange, gravemaskinen jobber iherdig med påbygget vårt, nattevaktene er lange og innbringende, til tider krampaktig festlige og vi gleder oss til kjærestemannen har unnagjort (og bestått) eksamen. Og jammen var det ikke ganske nøyaktig en måned igjen til juleaften!