søndag 27. juli 2008

Do one thing every day that scares you...

Jeg leste en gang et intervju med Marie Simonsen i Dagbladet som oppgitt hevdet at kvinner slutter å stupe etter at de blir mødre. Det er med skam å melde at jeg tilhører denne kategorien pinglemor selv. Det til tross for at jeg egentlig vil være en tøff mamma som kan statuere et eksempel for mine døtre. Rask hoderegning tilbake i tid avslørte at det har gått 5 år siden jeg siste gang stupte i sjøen. Den sommeren hadde jeg et bittelite kryp i magen og innså at jeg etterhvert som magen vokste neppe ville være noe til stuper de kommende månedene, så jeg måtte absolutt benytte meg av sjansen. Lite visste jeg om at det skulle gå hele 5 år til neste gang. Men i dag kom jeg omsider til vendepunktet: Mor har stupt! Og det var en deilig følelse! Nå gjenstår bare skrekkfilmer, berg- og dalbane og alle andre ting jeg har feiget ut på de siste 5 årene!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har også stupt i sjøen i dag!! Det er faktisk noe sånt som 8 år og tre barn siden :D

Siri sa...

Grattis! Og velkommen i klubben ;)

Anonym sa...

stupe: check.

skrekkfilm: niks.

bergogdalbane: doublycheck!!

se nyhetene uten å snu meg bort eller kjenne tårer presse på: niks...

1 stk medlem i pysemor-klubben er herved opptatt.

Siri sa...

Hehe, i dag har jeg overgått meg selv - vannsklia i Pirbadet!! Det går heldigvis framover! ;)