fredag 12. februar 2010

I min nye stue

skal jeg ha:

* Et piano (litt musikalsk skolering kan umulig skade de håpefulle...)
* En vevstol (altså en stor sak man vever filleryer av mormors gamle mattfiller på)
* En trimsykkel (litt fysisk har vel ei heller skadet noen)
* En gammel skuvseng med masse pledd og puter hvor mor skal ha høytlesning for ungene
* Utgang til en deilig og lys vinterhage hvor man kan brenne stearinlys, se på utsikten, drikke rødvin og løse verdensproblemer
* Et ildsted hvor man kan se inn i flammene til de små timer
* En stor babykurv som i skrivende stund står og støver ned på loftet et sted, men som atter skal komme til heder og verdighet som oppbevaring til garn og alle mine mine hekleprosjekter
* Et passe stort gulv hvor man kan hoppe og danse i nattkjoler og bare bein før sengetid :)

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

oj, dere skal ha stor stue skjønner jeg :) men det hørtes da unektelig koselig ut. Her står vevstolen i kjelleren og må nok dessverre bli der.

Siri sa...

Ja, vi bli visst nødt til det! ;)