lørdag 6. mars 2010

Very busy at the office

Det har vært dårlig med oppdateringer her inne i det siste. Man er rett og slett veldig opptatt med viktige gjøremål. Spørsmålet er om jeg skal skylde på et heftig jet set-liv, eller om jeg rett og slett skal tilstå at man leser kiosklitteratur og drikker råsa te om dagen. Som jeg tidligere har bekjennet har jeg lenge hatt lyst til å lese Frid Ingulstads romanserie "Sønnavind" og nå har jeg vært så heldig og fått tak i hele serien for en billig penge på Fretex. Problemet er at jeg overhodet ikke har noen ambisjon om at denne serien skal bli med på flyttelasset når vi etterhvert skal flytte på oss. Jeg har det derfor litt travelt med å pløye meg gjennom den før den tid. (Det tar dessuten litt ekstra tid når jeg gjerne skal lese litt andre bøker også innimellom...) Handlingen er hentet fra arbeidermiljøet ved Akerselva i 1905, samme år som min mormor ble født. Da passer det ekstra godt å drikke te fra et av hennes gamle serviser. :)

Ingen kommentarer: