søndag 13. juni 2010

Det som skjer

Livet har gått på skinner den siste tida- hvilket er vel og bra, men toget har gått i økende hastighet og jeg har blitt litt svimmel av omgivelser som har blafret forbi sidesynet uten at jeg har rukket å fått helt fokus. Da er det godt at det endelig bremser opp og stanser for avstigning. Så her er jeg igjen. Og motivasjonen for å være her inne er at dette rett og slett er en bloggvennlig årstid. Det blomstrer og yrer, det er solskinn og blidt deilig sommerregn, mor har stått på kjöket og laget en ny ladning med jordbærsyltetøy og ikke minst - vi har ferie. Jeg og ungene har hatt ferie i så lange tider at vi nesten tar det som en selvfølge, mor sover om natta, slik som man skal og ungene feirer sene kvelder med å sove lenge neste morgen. Oh joy. Men det har altså vært en tid med mye på programmet - og selv om det er gått litt tid skal jeg nå prøve å nøste opp noen av vårens opplevelser - so here goes...

My girl

Ingen kommentarer: