lørdag 8. januar 2011

En ny favoritt...

Alt jeg har gått glipp av i min tv-løse hverdag...! Nuvel, nå skal sies at jeg inntil ganske nylig har hatt tilgang på en hel rekke kanaler, men av diverse årsaker, som for eksempel at jeg utrolig nok er veldig glad i å legge meg tidlig om kvelden(!) har jeg totalt gått glipp av tv-serien "Nurse Jackie" på NRK. Heldigvis har jeg en mann som er sitt ansvar bevisst og har forært meg hele sesong 1 på dvd til jul, og jeg kan kort oppsummere seeropplevelsen med ELSKER! Jeg har sett alle episodene, som substitutt for tv´n som er ikkeeksisterende etter et nokså irriterende uhell utrettet av arbeidskara her ute som har kuttet kabelen til tv´n vår. Og under ca 3 meter snø er det jammen ikke lett å finne den igjen heller. Så enn så lenge har Nurse Jackie reddet hverdagen for mitt vedkommende.



Her kan du lese Filmpolitiets omtale av serien.

Ingen kommentarer: